Hybrid flowers kampanja
Izuzetno smo ponosni na našu kampanju za proljeće 2014. godine, nastalu u suradnji sa stilistom Borutom Mihalićem i fotografom Mladenom Šarićem. Predstavljamo vam tri looka: crno/bijelo, metalik i color block. Kampanja je koncentrirana na proizvod te je inspiracija bilo egzotično cvijeće koje je uklopljeno u vizuale, a autori kampanje su predstavili svoju viziju:
Pristup kampanji za prodavaonice luksuzne obuće i modnih dodataka «Karla» za sezonu proljeće/ljeto 2014. izrazito je minuciozan. Inspiracija predivnim cvijećem, koje s prvim sunčevim zrakama naviještava buđenje i dolazak boja u prirodu oko nas, spontano se nametnula kao logički početak kampanje.
Dodatnu inspiraciju za fotografije pronalazimo u umjetničkom pravcu rokoko. Po zadanim načelima iz 18. stoljeća interveniramo u sam brand mix odabranih modela obuće i modnih detalja. Prilikom slaganja objekata posebnu pažnju posvećujemo pravilima iz rokoko perioda; rukovodeći se asimetrijom pri čemu dolazimo do efekta „contraste“-a. Zavinuta asimetrična rokoko forma imaginarne lijane donosi život u ove kompozicije koje se referiraju na tipične slike „mrtve prirode“. Apstraktna petiljka zapravo je hibridni organ i plodno tlo za raskošne cvjetove raznih vrsta, formi i oblika koji nas svojom vanzemaljskom ljepotom dovode do dvadesetprvog stoljeća.
Borut Mihalić i Mladen Šarić
Crno bijelo look
Kenzo tenisice
Bombardelli torbica
Loriblu salonke
Coccinelle torbica
Pas de rouge balerinke
Metallics look
Fabi sandale
Coccinelle torbica (prodano)
Abro torbica
Abro torbica (print pitona)
Marc by Marc Jacobs sandale na punu petu
Fabi sandale
Color block look
UGG čizmice
Marc by Marc Jacobs tenisice
Hunter čizmice
Abro torbica
Coccinelle novčanik (nije dostupno na webshopu)