Početna Česta pitanja

Česta pitanja

Narudžbe na internet trgovini

 

U našim prodavaonicama

Narudžbe na internet trgovini

Kako izvršiti narudžbu?
Narudžbu izvršite dodavanjem željenog artikla u košaricu na stranici proizvoda te klikom na gumb "Dovrši kupovinu" u gornjem desnom kutu stranice. Stranica će vas potom odvesti na zaključivanje kupnje gdje popunjavanjem traženih podataka u 3 koraka zaključite kupnju. Svakako prije dovršetka kupovine preporučamo čitanje naših uvjeta kupnje.

 

Da li se moram registrirati?
Za kupnju na našoj stranici se ne morate registrirati, ali registracijom ćete olakšati popunjavanje podataka pri kupnji i uštedjeti vrijeme, moći ćete pratiti sve vaše kupnje, bit ćete prvi obaviješteni o svim pogodnostima i akcijama i, naravno, mi Vaše podatke nikada nećemo dijeliti.

 

Zaboravljena lozinka - što učiniti?
Kliknite na link za prijavu i tamo ćete pronaći link za zaboravljenu lozinku, koji će vam poslati novu lozinku na vašu e-mail adresu s kojom ste se registrirali na našoj stranici.

 

Kako je moguće platiti?
Na karla.hr web trgovini je moguće platiti nalogom za plaćanje (bilo direktno u banci, bilo plaćanje preko usluge Internet bankarstva, bilo virmanom) ili kreditnim karticama. Primamo AmEx, Diners, MasterCard, Maestro i Visa kreditne kartice. Diners i AmEx karticom je moguće plaćanje do 12 obroka, beskamatno. Detaljno opisana procedura plaćanja se može naći u našim uvjetima kupnje

 

Kako otkazati narudžbu?
Narudžbu ju moguće otkazati u roku od 12 sati i to slanjem e-maila na karla@karla.hr koji sadrži vaše podatke i broj narudžbe. U tom slučaju otkazujemo plaćanje karticom ili vraćamo novac na vaš račun (ovisno o načinu plaćanja).

 

U kojem roku se vrši isporuka?
Isporuka sa vrši u roku od maksimalno 8 radnih dana.

 

Gdje isporučujete robu?
Isporuku vršimo samo unutar Republike Hrvatske.

 

Što ako nisam zadovoljan/zadovoljna isporučenim?
Ako niste zadovoljni isporučenim, možete u roku od 14 dana od primitka robe (u slučaju da je pošiljka iz više djelova, rok se računa od primitka zadnjeg dijela narudžbe) izvršiti povrat, a mi ćemo po primitku robe izvršiti povrat uplaćenih sredstava. Troškove povrata robe snosi klijent.

 

Kako izvršiti povrat?
Za povrat je potrebno vratiti ne-korišten proizvod sa originalnim pakiranjem i računom na adresu:
Matijević eksport import d.o.o.
Ljubićeva 10a
21000 Split
Molimo vas da nas prije izvršenja povrata obavjestite na e-mail webshop@karla.hr navodeći broj narudžbe na koju se povrat odnosi. Po primiku neoštećenog proizvoda u originalnoj ambalaži (originalna kutija za cipele ili platnena vrečica za torbice) ćemo vam vratiti sredstva, ovisno o načinu plaćanja. Troškove povrata robe snosi kljent. Molimo vas da pročitate detalje na stranici Uvjeti kupnje.

 

Što ako proizvod ima manu?
Ako želite reklamirati proizvod sa manom, molimo vas da nas kontaktirate na e-mail karla@karla.hr sa opisom problema. Mi ćemo vam poslati formular za podnošenje reklamacije koji ćete trebati isprintati te popunjen zapakirati sa računom i artiklom koji želite reklamirati. Mi ćemo dogovoriti da dostavna služba od vas preuzme paket o našem trošku. Nakon pregleda vraćene robe ćemo vas obavjestiti o daljnjim koracima. 

 

Koju veličinu naručiti?
Velika većina naših proizvoda je standardnih veličina i naši klijenti najčešće kupuju veličinu koja im i inače odgovara. Ako imate ikakvu sumnju vezanu za veličinu slobodno nas kontaktirajte i mi ćemo Vam sa zadovoljstvom pružiti detaljnije informacije.

U našim prodavaonicama

Kako provjeravam dostupnost po prodavaonicama?
Na stranici svakog artikla postoji mogućnosti provjere dostupnosti klikom na natpis "Provjeri dostupnost" (ispod opisa proizvoda).

 

Kako naručiti isporuku u prodavaonicu?
Isporuku u prodavaonicu naručite tako da dodate proizvod u košaricu, te pri dovršetku kupovine za način isporuke odaberete isporuku u prodavaonicu.

 

Gdje se nalaze vaše prodavaonice?
Sve naše prodavaonice možete naći na stranici prodajna mjesta.

 

Koji su uvjeti plaćanja na prodajnim mjestima?
Uvjeti plaćanja na prodajnim mjestima su:

10% popusta na gotovinsko plaćanje iznad 2000kn, samo za robu po punim cijenama.

American Express® kreditna kartica:
- obročno plaćanje do 12 rata
- opcija plaćanja putem potrošačkih kredita do 60 rata

MasterCard® kreditna/debitna kartica:
- obročno plaćanje do 12 rata karticom Zagrebačke banke

Maestro® debitna kartica:
- obročno plaćanje do 6 rata karticom Privredne banke Zagreb 
- obročno plaćanje do 12 rata karticom Zagrebačke banke

Visa kreditna/debitna kartica:
- obročno plaćanje do 6 rata karticom Privredne banke Zagreb
- obročno plaćanje do 12 rata karticom Splitske banke

Diners kreditna/debitna kartica:
- obročno plaćanje do 12 rata beskamatno

Potrošački kredit AmEx
Broj anuiteta u rasponu
- od 24 do 60 za osobne kartice
- od 3 do 24 za poslovne kartice

Najmanji iznos je 1000kn, a najveći iznos je:
- 100 000kn za osobne kartice
- 80 000kn za poslovne kartice

 

Kada vam počinju sniženja?
Prvo sezonsko sniženje zimske kolekcije počinje u zadnjem tjednu prosinca, dok prvo sezonsko sniženje ljetne kolekcije počinje u prvom tjednu srpnja. Ovo su okvirni datumi te mogu blago varirati, ovisno o praznicima, danima u tjednu i slično.