Besplatna dostava za sve narudžbe
0 0

Česta pitanja

Narudžbe na internet trgovini

 

U našim prodavaonicama

 

Narudžbe na internet trgovini

Kako izvršiti narudžbu?
Narudžbu izvršite dodavanjem željenog artikla u košaricu na stranici proizvoda te klikom na gumb "Dovrši kupovinu" u gornjem desnom kutu stranice. Stranica će vas potom odvesti na zaključivanje kupnje gdje popunjavanjem traženih podataka u 3 koraka zaključite kupnju. Svakako prije dovršetka kupovine preporučamo čitanje naših uvjeta kupnje.

 

Da li se moram registrirati?
Za kupnju na našoj stranici se ne morate registrirati, ali registracijom ćete olakšati popunjavanje podataka pri kupnji i uštedjeti vrijeme, moći ćete pratiti sve vaše kupnje, bit ćete prvi obaviješteni o svim pogodnostima i akcijama i, naravno, mi Vaše podatke nikada nećemo dijeliti.

 

Zaboravljena lozinka - što učiniti?
Kliknite na link za prijavu i tamo ćete pronaći link za zaboravljenu lozinku, koji će vam poslati novu lozinku na vašu e-mail adresu s kojom ste se registrirali na našoj stranici.

 

Kako je moguće platiti?
Na karla.hr web trgovini je moguće platiti nalogom za plaćanje u eurima (bilo direktno u banci, bilo plaćanje preko usluge Internet bankarstva, bilo virmanom) ili kreditnim karticama. Primamo Premium Visa ( PBZ), Diners, MasterCard, Maestro i Visa kreditne kartice. Obročno primamo sljedeće kartice Diners do 36 obroka, Premium Visa, Visa (PBZ) do 12 obroka te kartice Zagrebačke banke Visa, MasterCard do 12 obroka, beskamatno. Detaljno opisana procedura plaćanja se može naći u našim uvjetima kupnje

 

Kako otkazati narudžbu?
Narudžbu ju moguće otkazati u roku od 12 sati i to slanjem e-maila na [email protected] koji sadrži vaše podatke i broj narudžbe. U tom slučaju otkazujemo plaćanje karticom ili vraćamo novac na vaš račun (ovisno o načinu plaćanja).

 

U kojem roku se vrši isporuka?
Isporuka sa vrši u roku od maksimalno 8 radnih dana.

 

Gdje isporučujete robu?
Isporuku vršimo samo unutar Republike Hrvatske.

 

Što ako nisam zadovoljan/zadovoljna isporučenim?
Ako niste zadovoljni isporučenim, možete u roku od 14 dana od primitka robe (u slučaju da je pošiljka iz više djelova, rok se računa od primitka zadnjeg dijela narudžbe) izvršiti povrat, a mi ćemo po primitku robe izvršiti povrat uplaćenih sredstava. Troškove povrata robe snosi klijent.

 

Kako izvršiti povrat?
Za povrat je potrebno vratiti nekorišten proizvod s originalnom ambalažom, zapakiran na način da se zaštiti tvornička ambalaža te računom isključivo na adresu:
Matijević eksport import d.o.o.
Ljubićeva 10a
21000 Split
Molimo vas da nas prije izvršenja povrata obavijestite na e-mail [email protected] navodeći broj narudžbe na koju se povrat odnosi. Po primitku neoštećenog proizvoda u originalnoj ambalaži (originalna kutija za cipele ili platnena vrećica za torbice) ćemo vam vratiti sredstva, ovisno o načinu plaćanja. Troškove povrata robe snosi klijent. Molimo vas da pročitate detalje na stranici Uvjeti kupnje

 

Što ako proizvod ima manu?
Ako želite reklamirati proizvod sa manom, molimo vas da nas kontaktirate na e-mail [email protected] sa opisom problema. Mi ćemo vam poslati formular za podnošenje reklamacije koji ćete trebati isprintati te popunjen zapakirati sa računom i artiklom koji želite reklamirati. Mi ćemo dogovoriti da dostavna služba od vas preuzme paket o našem trošku. Nakon pregleda vraćene robe ćemo vas obavjestiti o daljnjim koracima. 

 

Koju veličinu naručiti?
Velika većina naših proizvoda je standardnih veličina i naši klijenti najčešće kupuju veličinu koja im i inače odgovara. Ako imate ikakvu sumnju vezanu za veličinu slobodno nas kontaktirajte i mi ćemo Vam sa zadovoljstvom pružiti detaljnije informacije. Što se tiče odjeće, preporučamo da proučite naš vodič za veličine koji se nalazi na linku.

 

U našim prodavaonicama

Kako provjeravam dostupnost po prodavaonicama?
Na stranici svakog artikla postoji mogućnosti provjere dostupnosti klikom na natpis "Provjeri dostupnost" (ispod opisa proizvoda).

 

Kako naručiti isporuku u prodavaonicu?
Isporuku u prodavaonicu naručite tako da dodate proizvod u košaricu, te pri dovršetku kupovine za način isporuke odaberete isporuku u prodavaonicu.

 

Gdje se nalaze vaše prodavaonice?
Sve naše prodavaonice možete naći na stranici prodajna mjesta.

 

Koji su uvjeti plaćanja na prodajnim mjestima?
Uvjeti plaćanja na prodajnim mjestima su:

-Gotovinsko plaćanje

Premium Visa kreditna kartica:
- obročno plaćanje do 12 rata

MasterCard® kreditna/debitna kartica:
- obročno plaćanje do 12 rata karticom Zagrebačke banke

Maestro® debitna kartica:
- obročno plaćanje do 12 rata karticom Privredne banke Zagreb 
- obročno plaćanje do 12 rata karticom Zagrebačke banke

Visa kreditna/debitna kartica:
- obročno plaćanje do 12 rata karticom Privredne banke Zagreb
- obročno plaćanje do 12 rata karticom OTP banke

Diners kreditna/debitna kartica:
- obročno plaćanje do 36 rata beskamatno

 

Kada vam počinju sniženja?
Prvo sezonsko sniženje zimske kolekcije počinje u zadnjem tjednu prosinca, dok prvo sezonsko sniženje ljetne kolekcije počinje u prvom tjednu srpnja. Ovo su okvirni datumi te mogu blago varirati, ovisno o praznicima, danima u tjednu i slično.

 

Koja su pravila za korištenje Karla kartice vjernosti?

Pravila za korištenje kartice vjernosti možete pronaći na www.karla.hr/karticavjernosti

 

 

 

 

Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti .

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

 

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Google analytics

Google maps

Sendgrid